سینک ها ی پلیمری ضد اسید آزمایشگاهی

سینک ها ی پلیمری ضد اسید آزمایشگاهی

سینک آزمایشگاهی چیست و کاربرد آن؟

سینک ها همانند مبلمان در آزمایشگاه ها به همان اندازه مهم هستند. این به این دلیل است که آزمايشگاهها در طول روز آزمایشهای همش در حال سپریدن است وظایف نظیر تهی سازی مایع جسمی از دستگاه و یا تمیز کردن آنها در آزمایشگاه کیمیا است از لوازم جانبی سینک خود، از قبیل سرریزها و خروجی ها، از لوازم جانبی بهره‌گیری کنید
سینک های اپوکسی
رزین اپوکسی محبوب ترین مواد سینک آزمایشگاهی است و زیاد تغییر ناپذیر در برابر بسیاری از اسید ها، حلال ها و سایر مواد شیمیایی غیر مستقیم که در هر دو آزمایشگاه بازرگانی و آموزشی هستی دارد.
انواع سینک های آزمایشگاهی:
سینک اپوکسی :
رزین اپوکسی دوست داشتنی ترین مواد سینک آزمایشگاهی است و زیاد مقاوم در مساوی بسیاری از اسید ها، حلال ها و دیگر مواد شیمیایی غیر مستقیم که در هر دو آزمایشگاه بازرگانی و آموزشی هستی دارد
سینک استیل:
فولاد ضد زنگ در بسیاری از تنظیمات آزمایشگاهی بسیار عالی عمل می کند، به ویژه اگر اسیدها و خوردگی ها وجود نداشته باشد. ما تمام سخیف های موجود در فولاد ضد زنگ موجود در هر دو T304 و T316 و وانگهی گزینه های undermount و قطره در دسترس است. اگر از countertops ضد زنگ خریداری کنید از LDS، ما یک نازل فولاد ضد زنگ یکپارچه را با این پروژه ارائه می کنیم.
سینک پلی اتیلن:
سینک پلی اتیلن حائز پایداری اسیدی در مساوی مواد شیمیایی است که نیاز به پیرامون خوردگی شما دارد. را انتخاب کنید از کوه بالا و undermount سبک. رنگ محبوب ترین خلنگ است، اما اتمام بیشتری از آن برای انتخاب هستی دارد.

ویژگی ها و مزایا سینک های پلیمری ضد اسید:
ویژگی ها و مزایا:
ساخته شده از مواد مقاوم
طولانی مدت
گزینه های متعدد برای مواد و اتمام
سبک های مختلف:

سینک های پلیمری ضد اسید 45*60

سینک های پلیمری ضد اسید 45*45

سینک های پلیمری ضد اسید 30*30

کاپ سینک ها

نظرات بازدیدکنندگان